sobota 22. září 2012

Víc nic, než moc

Štve mě to, jak je ráno dlouho tma a večer se brzy stmívá, ale co mě opravdu sere je, že už sluníčko nemá takovou sílu, tudíž končí to hezký, dnešním dnem ofiko léto, neříkám, že všeho krásnýho je konec, ale víte jak to myslím, že jo?!
Vůbec nefotím, vymlouvám se na to, že mi chybí motivace, chuť...možná je to tak, ale taky lenost, ta podělaná lenost, která je jak můj stín. Sakra temnej.
Už mám sehnaný byt, v pondělí dostáváme klíčky a je rovnou k nastěhování, takže...od 1. října budu pražskou běhnou. Stěhuju si tam sebou i to kolo. Musím si sehnat nějakou brigádičku. Víte, pak už to bude moc dospělí. Opustím svůj malej pokojíček a vydám se do světa, kde si budu muset sama platit účty, vařit a podobně. Ovšem, dělám to i normálně, ale když nevíte, tak máte instruktáž. Jasně..jsou mobily. Ale nemůžete říct: Mami, pomazli mě.
Dneska jsem byla na obědě u babičky, všichni zmizli do dvou hodin, takže jsem obalila pětadvacet řízků - nekecám, udělala si čaj a sedla si s ním ke krbu. Pak jsem chtěla udělat milion věcí, ale znáte to, zavolali mi kamarádi, jestli s nima nechci jet do bazénu, pošetilý nápad, ale jela jsem. :D Vrátila se až v deset večer, ale byla sranda. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat