středa 26. září 2012

Pidi krůček

Včera jsem vytáhla foťák a vyzkoušela jednu metodu, o který jsem si přečetla. Je s tím sranda, takový kouzlení, jelikož nikdy nevíte, co z toho vznikne. :)



Jakoby byla na světě sama

Jo jasně, třeba je to pro vás patlanina, ale kdyby to bylo zaostřené, tak je to pouhopouhá obyčejná fotka, která je v každým časáku pro zahrádkáře.  A to už by mě nebavilo.
Takže to nechám na vás...jo a taky jsem chtěla říct, že vás to tu nejspíš nebaví. A mě zas irituje, že to nebaví vás, tudíž ani mě. Ale vskutku jsem ráda za jakoukoliv vaší návštěvu, za každý slovo ve vašem komentáři. :)

Dneska jsem si už dávala dohromady nádobí, ručníky, povlečení...všechno co budu potřebovat do bytu. Těším se, sakra se těším. :)
Už mám rozvrh, je docela v pohodě. :D Až na občasné předměty, jako třeba Anorganická a analytická chemie, ale mám tělák!! :)
Za chvililinku vám budu postovat z Prahy! :) Juchu, jsem blázen, ale k čertu s tím! :D

2 komentáře: