pondělí 10. září 2012

Blabla

Škola už začala, jak trapný. Zas mě ráno budí brácha, když mi zatahuje rolety, abych mohla spát dýl :D Ne, uznávám, že tohle bylo hnusný, taky mi to začne. :)
V pondělí jsem psala opravnou maturitní zkoušku ze slohu. Paráda...v životě jsem se takhle nebála. Předtím jsem si říkala: Blbej sloh, to dám. Jenže ouha. Najednou si připadáte jak největší debil. Musím věřit, že jsem to dala.
Taky jsem byla u Jane, konečně! Zase jsme se smály, povídaly si, smažily spolu palačinky a vybraly jsme si spolu byt. :) Tak ještě uvidíme, co z toho bude. :)
"Jezdila" jsem na longu a poznala další kluky. :D :) Jsem jím očarovaná a pořídím si ho, juch juch. Mamka mě asi zabije, ale co...to už říkala kolikrát. :D
Je zas krásně, někdy až moc vedro, ale musím si toho sluníčka užívat, moc ho nebude. :(
Taky bych měla začít cvičit, protože tempem bezedný zmrzky budu za chvilku, jak koule. A to nekecám! Brácha teď začal běhat. 4km borec...už je vyšší než já, takže zhubne ještě pár kilo a bude nejkrásnější! :)
Víte co mě na sobě štve nejvíc? Moje lenost, to že nedotáhnu věci do konce. Takže se to snažím měnit. Píšu si úkoly a pak si je škrtám...dobrej pocit mít červeně zaškrtaný papír. :D Jo, jsou to blbosti, ale aspoň něco.
A tenhle článek je o hovně, protože dneska nemám nějak motivaci. :(
Zejtra upeču něco dobrýho....rozhodla jsem se. :D


Dneska bez fotky, tak aspoň pohodovou písničku, snad se bude líbit. 
;)

Žádné komentáře:

Okomentovat