neděle 15. ledna 2012

Víte, tak nějak podvědomě jsem si slíbila, že sem nebudu dávat obrázky z we♥it, ale nevím jak jinam vám mám ukázat, co všechno mám ráda, jaký styl, atmosféru. Můžu vám to popisovat do nekonečna, ale nikdy to nebude takový....navíc...je zábavnější koukat se na obrázky, považuji to i za oživení. Takže když si nebudu vědět rady, tak se nějaký hodím. A myslím, že teď je ta správná chvíle. :D
Miluju Wavves, ten zvuk ve "špatný" kvalitě, tu energii, když si to pouštím, tak mám chuť si oblíknout roztrhaný džíny, obout konvy a jít se strkat pod podio! Jo, to je ta moje skrytá stránka. :D Možná to nevíte, nebo vám to tak nepřijde, protože to tu neprojevuju, ale jsem děsnej hejtr. :D
Miluju Nathana, tu jeho srandu co dělá, jeho feláckej styl, to když drží jeho kejtru a loudí po ní zvuky, dokonce mi nevadí, že kouří! Děsný. Vlastně bych i takovýho kluka chtěla...potetovaný ho. Opít se spolu a jít 100 metrů hodinu domů a u toho se smát. Abychom všechny hejtovali a měli spolu styl. Jsem z toho nějak rozmrzelá, že vám to ani nedokážu popsat, to chce stát přede mnou, jenom mi číst myšlenky a pokyvovat hlavou, jako -  "JO! Fakt tě chápu."
Brácha ho nemá rád, když jsme se koukali spolu na klip tak prohlásil: Je děsnej! Furt chlastá a kouří, já bych ho učesal! :D
Asi se vám nebude líbit ta hudba, možná ani on, není hezkej, je to takovej ňuňan.



A má hezký ruce!


Ještě sem hodím klip. A slibuju, že už s ním končím! :D




2 komentáře:

  1. Je úžasnej! A Wavves jsou skvělí!:)

    OdpovědětVymazat
  2. heele,jak jsi na weheartit? já mám taky-kompi,tak si mě kdyžtak najdi! a wavves sou fajn,jak tak koukám.

    OdpovědětVymazat