sobota 14. ledna 2012

Něco z minulosti

Prohlížela jsem si starý fotky a tak. Na základě tohoto poznatku jsem se rozhodla, že sem dám příspěvky z minulosti, co se stalo, kde jsem byla, čeho se zúčastnila. Teď když je venku takhle, tak nechodím fotit, nemám ani na to pořádně náladu atd.

Takže bych začala třeba Horsemanshipem, ve zkratce - jde o přirozenou komunikaci s koněm a člověk. (Ale každý má tuto hranici posunutou někde jinde, tak je to těžší.) Prioritou horsemanshipu je, že se člověk snaží respektovat koňskou přirozenost, jde o přátelství člověka s koněm...na to je potřeba spousta času a důslednosti, správný motivovaní koně.
Přednášela nám Šárka Němečková s arabským plnokrevníkem Gaborem, přidám sem pár fotek, co jsme z toho nafotila.



Šárka Němečková s Gaborem.

Pan učitel na Gaborovi.

Tohle je kůň z našeho školního statku, kříženec hucula s něčím.









2 komentáře:

  1. Koně mě vždycky strašně fascinovali.

    OdpovědětVymazat
  2. Gabor S! jééžiš,krutěkrutě,všchno je to tak propojený. já nevím,tak na 17!

    OdpovědětVymazat