úterý 10. ledna 2012

Dělejte si to tak, abyste neměli každý den stejný, jako ten předešlí. Ono to není lehký, ale kdo říká, že to lehký bude?
Asi to bude dneska chytrý, přemýšlivý a filosofický. (Tím upozorňuji, kdybyste ty výmysly a moje posunkový pochody nechtěli číst.) Zjistila jsem, že jsem dobře ovlivnitelný člověk, ale už si na to dávám pozor, takže máte smůlu! :P Ani nechci na vysokou...a důvody typu: Měla bych titul, třeba by se mi hledala líp práce, taky by se mi ta práce oddálila a já si tak prodloužila mládí...ale zeptala jsem se: Opravdu to tak chci, já to chci? Co je moje vysněná práce? Mám na to? Samozřejmě na to mám, když to miluju, půjdu si za tím a nenechám si do toho kecat. Ráda si vyslechnu ostatních názor, ale než je přijmu za sví, nebo jim dám za pravdu, tak se nad tím prosím vás zamyslete. Ono se pak lehce může stát, že si po chvilce přijímání názorů ostatních za své, bez zamyšlení nad tím, co to vlastně do vás hustí stane, že už vlastní názor ani nemáte, nebo to co jste chtěli udělat, studovat, nebo cokoliv jiného, že si najednou nejste jisti, jestli to úplně chcete, že ten druhý má pravdu a kdesi cosi, ale jestli to uvnitř cítíte, že to opravdu chcete a má to smysl (pozor! to je důležitý, aby to mělo smysl a bavilo by vás to ještě hodně dlouho.) tak se nenechte zvyklat. V momentě, kdy někdo přijde s názorem na mojí budoucnost (třeba povolání) a já si odpovím, jestli jeho názor není lepší, tak na sebe nespoléhám, nevěřím si a neumím si to obhájit, stát si za svým. Ale fakt...musíte si dát bacha, aby to mělo smysl a vy jste to opravdu milovali, baví vás to a bude i za pár let. :)
Taak si myslím, že už bych mohla sklapnout a říct vám nějaký novinky. :D
Včera jsem byla na Všechno párty s Karlem Šípem, měl tam hosty Kačera - herec a režisér, Daniel Hůlka - operní a muzikálový zpěvák a módního návrháře Osmany Laffytu. :) Byla to vážně sranda. :D Kdybyste se chtěli koukat, tak to běží  20.1 na ČT1 :)
Už jsem si koupila lístek na Votvírák! :) Znáte ho, účastníte se ho? :)

Jedna s bráchou. :)
(On je normálně hezčí, ale mě se líbila kvůli tý atmosféře) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat