středa 22. ledna 2014

Recenze

Zdravím a přeji krásný den. V poslední době se mi nakupilo pár produktů, který by stály za zmínku. Doufám, že vám to pomůže, jestli nad něčím uvažujete. Je to moje první recenze a nevím, zda-li dopadne dobře.
Tak jdeme na to. Jako první bych chtěla zmínit limitovanou edici výživného krému na ruce grep & pomeranč z Manufaktury. Manufaktura je česká firma, která má kvalitní výrobky, parádní desing a příznivější ceny, než třeba v L´occitane. Krém je v tubě s praktickým odklápěcím víčkem, tudíž se vám nikam nezakutálí a nebude opatlaný. Obsahuje hroznový olej, glycerin, bambucké máslo, panthenol a samozřejmě výtažky z grepu a pomeranče, všechny tyto ingredience ruce zvláčňují, hydratují, regenerují, hojí, zklidňují a chrání. Co bych zdůraznila hned na začátku je ta fantastická, svěží vůně pomeranče a nahořklého grepu, která nádherně provoní vaší pokožku, prosím nekonzumovat. :D Velmi snadno se roztírá, vsákne se rychle a nezanechává pocit mastných a upatlaných rukou. Co víc si přát. :)
S kosmetickým výrobkem jsem spokojená, jelikož zanechává pocit hebkých a zdravých rukou a ta fresh vůně mě naprosto dostala. Škoda jen, že jde o limitovanou edici. Cena není úplně skvělá, ale přemýšlím o koupi do zásoby. Cenu a další informace najde tu :).
Máte ho taky doma? Jak jste s ním spokojeni, uchvátil vás stejně, jako mě? Popřípadě používáte jiný krém, který byste doporučili na odzkoušení? :)





Žádné komentáře:

Okomentovat