středa 8. ledna 2014

Chtěla jsem sem dát ještě fotky, které se týkají minulého článku, abyste viděli, že jsem nekecala. Ve zkratce vám řeknu, že v novém bytě je to o dost lepší, samozřejmě nejlepší to je, když není v dosahu moje skvělá spolubydlící a s Brůčou můžeme v poklidu vegetit. Ano, to přídavné jméno skvělá myslím ironicky. Máme tu teplo, dokonce i v koupelně, nemáme nikde plísně, nesmrdí to tu zatuchlinou, v kuchyni je dokonce okno, tudíž hodně světla, stůl se židlemi a trouba není stoletá a na plyn, ale na elektriku! Haha, teď si musíte myslet, že jsem žila v jeskyni. :D Též vám ukážu fotky s bordelem ve kterém jsem musela pár dní žít, jelikož jsem neměla žádnou skříň. Hned jsme s Péťou dojeli do Ikei a vybrali tu pravou, samozřejmě tu cenově dostupnou a bych tam všechno krásně uložila. Hodňouš mi ji složil v klídku, bála jsem se, že u toho bude nervní, nadávat, protože taťka vždycky, když něco mamce kutí, tak je nasranej, nebo když jedeme na dovolenou? Zbláznili byste se. Chudák Péťa má s tím zkušenost, zrovinka to bylo jejich první setkání. :D

 Taška plná bot.



 Takovýhle bordel jsem tu měla, to je už jedna krabice vybalená. :D

:*

1 komentář: