úterý 1. října 2013

Oujé, nejraději bych napsala nějakej hate, třeba o své spolubydlící, jak mi leze už i ušima a to se skoro nepotkáváme, paradoxem je, že se budeme stěhovat opět společně do nového podnájmu.
Ale slíbila jsem vám nějaký "smysluplný" článek, však nemohu slíbit, že bude mít nějakou pointu, vynasnažím se.
Když jsme u toho stěhování, tak vám ukáži malinkou, ale vskutku jen pidi vizi, jak bych to chtěla jednou já. Jsou dvě. :D Takže udělám mix těch dvou.
Především mám raději útulno, než čistý, lesklý linie a kde nic, tu nic.
Jak vám to popsat? Sama pořádně nevím, jak by to mělo vypadat jako celek, ale takový bod co bych chtěla mít v obýváku je stěna z knih, který jsem přečetla, gramofon, místo, kam bych si mohla zavěsit sběratelský kousek longboartu, který jsem dostala k Vánocům od Péti. :) Obří okno s parapetem na který se mi vyjde zadek, abych si tam mohla číst knihy s kafem, nebo jen tak pozorovat lidi na ulici.
Barvy mi nevadí, ale ložnici bych dala světlejší odstín, samozřejmě její dominantou by byla obří postel, kus stěny vytapetovaný našimi fotkami...to co jsme s Brůčou prožili. Třeba i nějaký trám, na kterém by bylo zavěšeno houpací křeslo a nebo, nebo houpací křeslo ( to co jsme spolu viděli v Ikee).
Bohužel jsem moc fotek nenašla, ale přála bych si, aby náš byt měl svou vůni. Určitě to znáte...když přijedete domů k rodičům, k přítelovi, k babičce, ke kamarádce Jane....každý má svou vůni. I ten náš ošklivej vlhkej byt. :D
Jak byste chtěli bydlet vy? Venkov vs. město?



To je příklad toho, co nechci. 

 O maličko lepší, ale rozčilovalo by mě velký množství volného prostoru.

 Toto je celkem fajn.






Žádné komentáře:

Okomentovat