neděle 27. října 2013

Je to v hajzlu, od prvního, což je už ve čtvrtek nastupuju do práce na HPP za kterou se stydím, tam kde mě psychicky vysává "nadřízená", takže domů chodím s bolavou hlavou a následnýma migrenama, potom řvoucí volám mamce, jak mě sere, týrá a tak. :D Takže se moc těším, bude to tam bájo. Doufám, že si to přečteš a zakážeš mi chodit i na toaletu *****! (Doplň co se ti hodí.) Aspoň tu mám Péťu, který mě vždycky pohladí. :)
Co mě štve jako za další je to, že už je podzim a zima děsně blízko!
O víkendu jsem byla doma u rodičů, což znamená, že jsem viděla po dlouhé době televizní noviny, nic se nezměnilo. Vystačili jim pouze tři témata a zaplácli tím celou hodinu. Tady jsou: Prvním tématem byly samozřejmě poblistický volby aka ať zvolíte jakoukoliv stranu, bude to tu stále na hovno. Druhé téma v pořadí, leč méně obsáhlé byla nadcházející změna času. Ano, dvakrát za rok se o tom mele, rozhovory s kolemjdoucími, jejich názory, argumenty pro a proti, jak se přispůsobují, jak jim to vadí... Jasně že jo, každýho to štve. Přitom přesun času byl zaveden  v Československu celkem "nedávno" v roce 1979. Poslední zpráva byla o nalezené další části těla na břehu Vltavy, nevím zda-li jste to zaregistrovali, ale od začátku října...tuším tahají po částech tělo nějaké ženy. Takže od soboty jsme zas o nohu blíže k vyřešení a odhalení řezníka z Vltavy.
Jináč se máme s Brůčou sladce, objevili jsme dobrou čínu v který si každý z nás našel to svoje. :) Byli jsme minulý týden na Signal show, koukli jsme se na kafkův hrob na židovském hřbitově, váleli se v posteli, pořádali dobroty, tulili se a užívali si posledního krásnýho slunka.
Mějte se hezky a nemějte depky. :)


 Kremrole od babičky :)





Donut z Marka 

2 komentáře:

  1. zimu fakt nemam rada :/ A to s tou praci me mrzi, nejde s tim neco delat, zmenit praci nebo tak? Musi to byt strasny pracovat takhle nekde, kde je to cloveku neprijemny. Preju hodne sil

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, práci bych změnila strašně ráda a to hned, bohužel najít si práci v dnešní době není med. :/

    OdpovědětVymazat