neděle 3. března 2013

Poslední dobou, možná celou dobu nemám nápad na článek.
Jen vám řeknu, že už jsem konečně dostavěla kolo, to znamená, že už bude jaro a budu moci drandit. Juch (Vlastně mi chybí sedlo, ale to je to nejmenší!) Už jsem se na něm stihla vymáznou, jelikož jsem byla nedočkavá a osedlala ho, když silnici pokrýval sníh a led, tahle kombinace s galuskama není moc fajn. Takže jsem letěla. První reakce po přistání byla: Nemám škrábnutý kolo? Ufff. Nemám odřený vansky? Ufff. A že mám na koleni móňo a nemůžu skoro chodit mi bylo šumec. Sedla jsem na kolo a jela dál. Dala jsem mu jméno RedBeerka. Myslím, že nemusím objasňovat, proč. :)
Takže až uvidíte nějakýho poděse prohánět se po Praze na červeném kole, je tu pravděpodobnost, že to jsem já. Mávejte! :)
Důležitá informace....mám (h)instagram!  Pro mě je to skvělý, protože focení miluju. Nemám tam fotky z telefonu, tedy...pár jo, ale minimum. (Příčí se mi to.) Srdíčkovat, followovat, kritizovat, a tak dále můžete tu, budu velice ráda.  Všechny fotky jsou ode mě.
Nejsladší vydražil postel z Ikei úplně jako novou z 10 000 za 1 500 káčé. Takže huu, máme konečně na čem spát... tedy pořádně. :D
Je vážně skvělej, vím, že vás s tím prudím, ale....no zas, bych tu byla nekonečně dlouho o tom, jaký je to úžasňák. :)
Čauko Mňauko, jdu čučet na Dextra.
Koukáte někdo na něj? :)

Fotka je focená na rychlo, ještě z dneška, bude lepší záznam z mé krasojízdy. Hehe


Bráchovi se narodily králíčci, huňuhuňu. :)


1 komentář: