středa 13. března 2013

Doufám v lepší zítřky

Není nic horší, než ráno vytáhnout roletu a na střechách se válí pět ceňťáků sněhu!
Minulou středu bylo tak krásně, koženka, Kedsky, RajBeny a procházka s Nejsladším po Kampě. Tak, jak letos jsem se ještě na slunce a jaro netěšila. Jenže výkyvy teplot nám to pořád kazí, ach nejradši bych do toho kopla. Dokonce už tu mám RedBeerku - kolo.
Nicméně ani počasí nám nebrání, abychom nechodili po venku a neobjevovali nové věci. Než byla inaugurace... tuším, že sedmého jsme se vydali na hrad a navštívili Jízdárnu Pražského hradu, kde má výstavu Malich, určitě jste viděli nějakou reklamu ať v metru, či na tramvaji. Stojí to 60Kč na studentskou, ale upřímně vám řeknu, že se mi to nelíbilo. Fotky bohužel nemám, byl to neplánovaný nápad a já jsem tuze špatná a líná blogerka, že všade netahám zrcadlovku. Ouč


 Fotky nic moc, tak se omlouvám




Tak mějte alespoň slunce v duši, věřte, že to vám sluší.
Posílám pusu a koukejte mi na instagram, nebo mě najdete pod @lasickaa. 

Žádné komentáře:

Okomentovat