středa 15. srpna 2012

Zpoždění

"Trochu" opožděný informace, zprávy možná i report, asi to bude pěkná splácanina, což bude asi jedno, jelikož to tu stejně nikdo nečte, až na pár výjimek. Za které jsem vskutku ráda. :)

Konečně máme usušený seno pro králíky! Dělali jste to někdy? Pěkná makačka na sluníčku a obracet celou louku.
Taky si sestavuju kolo, upřesněně "bejvalej" já si ho pak rozeberu, hodím do pucu a nastříkám si ho asi na červeno. :D Prostě bude boží a já budu in! :D A šťastná. :) Ale musím si to promyslet...jestli ho udělat funny, nebo spíš v klasických stylu. Rozhodně budete mít fotodokumentaci. :)
Počítač je ve svý formě a je děěsně rychlej, tak na něm trávím ještě míň času. A hlavně mi ušetří spousty sprostých slov a nervů. :D
Nejhlavnější zpráva co si tu přečtete (alespoň pro mě) je, že jsem byla na Mystic World Cupu skateboarding! Od čtvrtka až do neděle. Juch...jako užila jsem si to, fotila jsem tam, koukala po klukách! Nemohla bych si vybrat...nasávala atmosféru a všechno se vydařilo až na počásko, ale co...to vždycky překousnete.
Mám panickou hrůzu, jak se prázdniny překulily, od půlky července fakt sprintujou!
Jo a jak to vlastně máte s Olympiádou? Sledujete to poctivě, nebo jen když jde o něco důležitého a nebo to jde mimo vás? Musím se přiznat, že jsem fanda. Ale pokaždý mě zamrzí, že jsem tam mohla být taky.
Taková hot novinka je, že se k nám přistěhoval kocour! Pěkně drze u nás žije, už si zvykl i Benži (pes). Nevím jestli to víte, ale jsem typ, který bytostně nemá rád kočky. Pro bráchu byl bambiliontej div světa, když jsem si ho pohladila, ale teď si ho vezmu i do ruky a "mazlím" se s ním!! Jo a je zrzavej! :D A jmenuje se Aspik. :D

Strašně rád na sebe upozorňuje

Jak má ty tlapky :)



Prostě tygr :D

A nakonec pár levandulových, asociuje to ve mně babí léto. 


Žádné komentáře:

Okomentovat