pátek 31. srpna 2012

Dobrodrůžo

Včera jsem byla v Praze, bylo to rozhodnutí z minutu na minutu. Spontánní, ty mám ráda. :D Ale vždycky top nejsou, protože si něco zapomenu, teď to nebyly peníze, ani brýle, ale mp3! Což je sakra špatný.
Nevím, jak kdo jste z Prahy, nebo jak moc ji máte rádi, ale já ji miluju. Nedokážu si to normálně odůvodnit, proč mi k ní srdce tolik zahořelo.
A zrovna včera mi kamarád ukázal nový místo. Strahov, přelezli jsme plot (on je parkourista) :D a šli na starý tribuny, vypadalo to tam děsně industriálně...a pak ten výhled? Vzalo mi to dech, ponechala jsem tam kus srdce, mám místo, kam se ráda budu vracet. Jedno z míst, kde nepotřebujete nikoho, nic, zapomenete na všechno, jste jen vy a to, co chcete. Jako byste měli křídla a viděli jste všechno z výšky...a taky že vidíte. :) Víte...jsem trochu blázen.
Pak jsme sešli péšo až na Václavák a jeli k němu domů...když jedu tramvají, tak jezdím na černo, nevím co mě to včera napadlo, ale já si ho štípla....shodou okolností přišel revizor! A měla jsem větší úsměv na tváři, než kdybych si ho neštípla. :D
Jo a fotky nemám. :( Ale neva...o důvod víc, tam jet znovu. :)


Dej ji šanci a nechte ji rozehrát. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat