neděle 2. února 2014

Recenze II

Ano, jak už jste z nadpisu pochopili, je tu další recenze. Dneska vám napíšu o dvouch produktech. První z nich je sprchový gel s vůní pivoňky z L´occitane. Cenu a info o produktu najdete tu. :)
Na první pohled příjemný baculatý průhledný obal ve kterém je lehce narůžovělý sprchový gel, znovu opakuji slovo gel, sprcháč není krémové konzistence, ale čirá. Na lahvičce je holčičí vintage etiketa. Co mě překvapilo je "zadní" etiketa se složením, na které je i Braillovo písmo.
Gel má výraznou, ale jemnou, nevtíravou a svěží vůni pivoňky, která vám připomene slunné letní dny. Aplikuje se bez problému. Co mě dosti zklamalo a vytýkám  to jako obří chybu je, že málo pění, skoro vůbec, pokud si toho nedáte plnou dlaň. Občas mám pocit, že se myji jen vodou, na těle vám udělá takové maličkaté bublinky a nic z toho. Za to se dobře smývá, to jo. :D Co zas musím vyzdvihnout je, že po opláchnutí vůně drží  na těle poměrně dlouho ve srovnání s ostatními sprchovými gely. Pokožku nevysušuje a je po něm krásně jemná a hebká.
Abych to tak shrnula, tak za ty to prachy nestojí, alespoň ne pro mě.Možná je to tím, že jsem měla až moc velké očekávání.


 










Za to tohle antibakteriální mýdlo na ruce s vůní po mátě a tea tree je úplná bomba. Objevili jsme ho v drogerii DM. Zakoupit můžete i na tomto odkazu :).  Je to veganský mýdlo, tudíž neobsahuje nic živočišného a je na přírodní bázy, k výrobě jednoho mýdla bylo použito 4 896 lístků máty. Není testovaný na zvířatech. Obal mýdla je recyklovatelný.
Produkt je v průhledné lahvičce s pumpičkou, když to zmáčknete hodně, tak to na mě pumpuje až moc mýdla, ale jak si intenzitu zmáčknutí pohlídáte, to už je na vás. Mýdlo má jednoduchý, ale poutavý desing obalu, líbí se mi. Na první pohled už váš přitáhne ta barva, sytě zelená. Když si k mýdlu přivoníte, věřte mi, že budete překvapeni, jak intenzivně voní. Osobně se nemůžu té vůně nabažit, je vážně opravdovská. Připomíná mi klokanky - ty bonbony.
Hodně pění, dobře se omývá, pokožka rukou není po něm vysušená a vůně na kůži drží, krásně a svěže voní po mátě.







Žádné komentáře:

Okomentovat