pondělí 5. srpna 2013

Přišla jsem z práce, osprchovala jsem se a flákla sebou do postele. Jsem tak líná, že se mi nechce ani dívat na Dextra. Místo, abych pokořila "třiceti denní výzvu na břicho", tak přemýšlím co bych si dala dobroučkého. :D Těším se, až přijde mi Brůča taky z práce. Naší činností se stalo váleníčko v obří posteli, ládováním se melouna, koukání na seroše, čtení a luštění sudoku. V tom vedru se nic jinýho dělat nedá, chodíme ven až navečer.
Nedávno jsme byli v jednom knihkupectví, kde jsme objevili poklad! Koupili jsme si knihy, každá stála po slevě 5 kč. Před slevou knihy stály dohromady 1105 a my to pofelili za patnáct! Mám obří radost.
Mamka měla o dovolený na pár dní doma sestřenici Marťu (8), spala v mé posteli a měla z toho velkou radost, že mi tam nechala překvapení. Přijela jsem na víkend domů, v pátek šla spát v noci, do postele ulehala po tmě. Spalo se mi dobře, což o to....ráno si mažu chleba a mamka na mě  "Klárko, co to máš na tom tričku?" Kouknu se na záda, povytáhnu triko a vidím hnědý fleky. Opatrně jsem k tomu přičichla a nechápajíc vykřikla: Čokoláda! S čučela jsem na mamku, jak sůva z nudlí a ptám se, co je na tom tak k smíchu. Stále jsem nevěděla, jak se čokoška dostala na triko. (Žádnou jsem v posteli neládovala.) Mamka mi to vysvětlila, "víš, Marťa ti nechala překvápko pod polštářkem a já ti zapomněla říct, že tam máš bonbon. Bonbon jsem našla - rozblencaný na zádech a ve vlasech.
No nic, jdu na tu "výzvu".


Žádné komentáře:

Okomentovat