pátek 3. května 2013

První Máj

1. května většina zamilovaných slaví, že? U nás tomu nebylo jinak. První máj, byl vskutku můj první - ten oslavený. Valentýna jsme přeskočili a těšili se na svátek zamilovaných, na ten český. Možná někdo řekne spíš komoušský.
Nejdříve mě obdaroval krásnými tulipány, pak jsme si udělali k obědu špagety s pestem a vyrazili jsme na Petřín a pěkně péšo. :) Byla tam fůra lidí, až nad naše očekávání. Nějaký program a něco od ODS, nezajímali jsme se o to, ale měli klobásy za 10! :D Pak jsme si dali hubičku pod rozkvetlou třešní a trajdali  zase dom. Načerpat síly na večer. Jelikož ve 20:00  v Lucerně byl koncert Astronautalist.
Taky mi půjčil knížku, je o narkomanovi. Baví mě, rychle se čte.
Ukážu vám, co jsem dostala k narozeninám od Nejlepšího, tedy...ten nejhlavnější dárek. Překvapil mě, dostal mě tím. Takhle to umí jenom on. Protože ON vidí tím srdcem.
Později přidám fotky z koncertu.
Slavili jste první máj, lásky čas?











5 komentářů: