pondělí 4. února 2013

Tady a teď


Měla jsme sen o budoucnosti, vím, že ho má každej, nebo alespoň by měl mít. Přijde mi, že jsem ten svůj nějak ztratila, odpustila od něj. Což je sakra špatně. Pořád se vymlouvám, fňukám. Říkám si, že až přijde ta správná chvíle a když tu už je, tak zas čekám na tu lepší. Do háje...neexistuje žádná suprácká chvíle, kdy byste měli změnit svět. Prostě zvedni zadek teď a jdi ho změnit, jdi udělat to, co už dlouho odkládáš, to na co hledáš "správnou chvíli". Nepromarni to, prosím. A neboj se, hlavně se z toho nepodělat.
Víte, mám ráda, když my sem chodíte, čtete si články (doufám) a já vám to dlužím, děláte mi radost. Netuším jaký články chcete, jestli máte rádi články o módě, co nosím, jaký jsem si koupila nový spoďáry v Topshopu, nebo moje "hejty". Chce to fotky, co?  Řekněte mi, co vás baví. Jak se dneska máte, co vás naštvalo, nebo naopak potěšilo? :)
PS. Ten nadpis zní trochu rapersky, uznávám. :D




6 komentářů:

  1. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  2. a presne takéto posty mám rada! inšpirácia - nechať strach za sebou a robiť niečo so svojím životom:) držím ti palce a nemyslím to ako frázu.
    a krásny obrázok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Někdy je to dost ubíjející, ale musíme doufat v lepší věci.
      Našla jsem ho náhodou, ale pak když se zamyslím, tak je docela skeptickej,když se to vezme do důsledku, ale na pobavení je fajn. :)

      Vymazat
    2. hej je pravda, že je trochu skeptický :) ale keď si to tak vezmeš, ja v tom vidím to, že aj keď nikdy nebude ako ten jednorožec, aspoň sa o to pokúsil. a nebude už veľký tučný hroch :) preto si myslím, že vždy je lepšie skúsiť, aj keď nás to neposunie do cieľa, určite nás to posunie aspoň o krok ďalej :) (snáď si pochopila, čo som sa snažila vysvetliť)

      Vymazat
  3. mne se libi, ze pises co se ti zachce ;] Jako treba tenhle clanek je super

    OdpovědětVymazat