úterý 13. listopadu 2012

Jsem tu správně

Cítím to tak, moc jsem chtěla do Prahy, na druhou stranu jsem se bála, že to tu nebudu zvládat, finančně, psychicky a bůhví jak ještě. Jdu po ulici a najednou si uvědomím, že to tu mám fakt ráda. :) Jsem tu ráda, asi i šťastná...až na tu školu. :D Jak říkám - Vysoká je bezva, bez učení. Ale jde to, musí.
Jo a pěkně jsem zlenivěla, jak je všude metro, nebo tramvaj. Kupodivu se to snažím nějak kompenzovat ať už běháním po eskalátorech, taky chodím na jógu (jednou týdně, ale cvičím ji i doma!) a v neděli plavu.
Hledám nějaký přivýdělek, tak uvidím jak to dopadne, nejvíc se děsím toho, že nebudu mít vůbec čas.
Ale zatím držím tradici, že každý pátek vyrazím na Stalina. I když to je trochu blbý, jelikož chodím na jedno a to samé místo, ale nebaví mě courání po Praze samotnou, tam mám aspoň nějaký kámoše. :) Vlastně dneska místo abych zalezla do postele, protože jsem padala únavou, tak jsem vyrazila na procházku (ne sama), byl by to vážně hřích válet se, když bylo tak parádně.
Mějte se a pokud možno smějte se.

Snída - toastový chléb se sýrem, višňovou domácí marmoškou, sušenka z Billi, mám je fakt ráda, kiwi, zelený čaj a sklenice vody.


Chodíte tam?


Jsou zamilovaný :)

Žádné komentáře:

Okomentovat