úterý 30. října 2012

Nestíhám a přitom nic nedělám

Znáte to co? No time, ale žádný výsledek. Ale když se zamyslím, tak si docela užívám. :)
Poznala jsem nové přátelé, dokonce jednoho pana XY se kterým jsme si postavili draka a ve čtvrtek jsme ho byli pustit. Myslela jsem, že nepoletí, ale on se vznášel na obloze, tak jsme měli radost. :D
Jsem děsná - vím. Pořád slibuju fotky, ale už jsem je vyfotila! :D Tak až budu doma v Praze, tak je sem hodím.
Začala jsem fotit na film, takže mám Alfonse pořád u sebe, i když jdu do školy, kamkoliv. A těším se, až to do vyfotím, bude překvápko.
Taky bych vám ráda ukázala co nosím za oblečení, ale nemá mě kdo fotit. Ouč.
Chtěla jsem se zeptat, zda-li znáte projekt DailyPortrain? Juknout se můžete tadynebo tadyi tu.
Ptám se, protože jsem se nechala vyfotit. :) Třeba mě tam najdete. :)
Byla to sranda se svlékat na ulici, kde se procházejí lidé, jezdí tramvaje a každej je nalepený na jejím okně. Měla jsem vymyšlený, jak bych chtěla vypadat, přiznám se, že jsem to trénovala před zrcadlem :D ale tam je to jiný, sakra jiný.
Líbí se mi ten projekt, už je druhý v řadě, toto bylo focený na polaroid. Z fotek vznikne výstava a knížka z níž půjdou peníze na charitu. :) Kdybyste měli zájem, tak stačí napsat na uvedené stránky, myslím, že nebude problém...jo a focení je zdarma! :)
A teď už ty slibované fotky:


Část mého pokoje
(těch kocourů na stěnách si nevšímejte) :D


Můj společník, který mě doprovází na každém kroku. :)

1 komentář:

  1. Obdivuji tvou odvahu :D Dobrá fotka! A zruš si ověřování slova u komentářů :D

    OdpovědětVymazat