čtvrtek 3. listopadu 2011

Tak snad už vím.

Taky tápete, nebo jste tápali, kam jít na vysokou a jestli vůbec na nějakou jít?!
Včera jsem byla na burze vysokých škol v Brně. Nejdříve se mi tam nechtělo, říkala jsem si: Na co tam pojedu a zabiju tím celý den. Stejně si to najdu na internetu. Ovšem jsem se nechala přemluvit a jsem za to nesmírně ráda. Jely jsme se Zu (další důležitá kamarádka a dlouholetá od základky, jezdíme spolu na koních a sedíme spolu v lavici i na střední.) autobusem s gymplem, byla to celkem sranda. Se Zu jsme si povídaly, pořád něco probíraly vážnýho a pak se telily na celej bus. Koukaly na film. Bolely nás zadky a já už nevěděla, kam mám strčit nohy. :D
Za tři hoďky jsme vyskakovali z busu a rozprchli jsme se na výstavišti. Kdybyste to viděli, takových lidí, připadalo mi to, jako kdybych stála před pódiem a v půlce koncertu chtěla jít na wc. Takových lidí, hezkejch kluků a těch škol, nejdřív my přišlo, že to za 3 hodiny nemůžeme všechno oběhnout, zeptat se na potřebné informace....no byla jsem zoufalá, ale myslely jsme si se Zu systém, kudy budem chodit, abychom nevynechaly ani jednu školu.
Braly jsem si různé brožury, kde nás to alespoň trochu zajímalo. Vyhýbaly jsem se technickým, filosofickým školám a tak. :D
Pak jsem narazila na školu, která mě nadchla, povídala jsem si tam s klukem co tam chodí a líbilo se mi to, pak jsem narazila  zas na jinou školu a taky jsem si povídala se studentkou z tý školy. Je fajn, když vám takhle něco o tom poví. Taky jsme narazily na jednu paní, která nás nabádala ke studiu fyziky...hehe. Prej: Ale děvčata, takový květinky...oni tam chodí samí kluci a vy byste jim to tak rozjasnily. A pořád nás takhle přemlouvala. :D :D Nejlepší bylo, když jsem tam potkaly spolužačky a říkaly nám o tý bláznivý ženský, co je přemlouvala na fyziku kvůli klukům. :D
Pak už jsme tam jenom zevlily a koukaly po klukách. Bylo to fajn. :)

Byli jste tam? Jak se vám tam líbilo? Nebo už máte vybranou školu? :)

1 komentář:

  1. nakonec jsem tam nejela no, a ted me to stve, kdyz rikas ze to bylo dobry:D protoze vejsku jeste vybranou nemam:/

    OdpovědětVymazat